onsdag 6. februar 2013

Heihei.
Forje torsdag, løp jeg like fort ut av klasserommet som jeg kom inn. Jeg hadde avtalt en shoot på dagen, får å få tiden til å gå. De minuttene før modellen kom, brukte jeg å blogge fra de gangene jeg ikke har blogget.
Denne gangen da jeg var i studio, hadde jeg kjempe problemer. Ingen ting ble som det skulle. Bildene ble mørke og lyset var ikke i orden. Jeg gjorde akkurat som jeg pleier men enda ble det ikke bra, når jeg prøvde meg ut med andre ting bare får å få ting til gikk det heller ikke. Jeg gikk får å finne en lærer, noe som er lettere sagt enn gjort. Men når jeg først da klarte å få en lærer inn der da, så stakk h*n hode inn sa at dette kunne h*n ikke. Da hadde jeg allerede ventet kjempe lenge. Så tiden jeg hadde i studio var å vente på hjelp som jeg ikke kunne få.
Men jeg prøvde så godt jeg kan, men fikk få gode bilder.

Her er det bilde som jeg synes ble best, i å med alle problemene vi hadde så er jeg ganske fornøyd :) 

- Ronja 

1 kommentar:

  1. Hei Ronja.
    Vi har hatt en lang prat i dag, og det vi har fått til, er å definere hva prosjektet ditt er. Hurra. Vi snakket om det med energi, at du må sette grenser for din jobb, fordi det er mye å tenke på med et fotoshoot, mye mer enn vi tror.

    Du skal lage en kalender, og det du har startet på i dag er en produksjonsplan. I planen så du at det var mange ting du skulle få svar på, og du skulle skaffe en make-up artist til shootene. Du trenger å bruke mange torsdager på å ta biler av 12 biler og personer, så det er ingen tvil om at du trenger en plan.

    Det var veldig fint å snakke med deg i dag. Vi ble også enige om hvordan du skal blogge, at vi mer enn gjerne vil høre alt om hva som skjer i prosessen, også når det går dårlig - kanskje særlig da. Hva skjedde, hvorfor skjedde det - hvordan løste du det - hva ble resultatet, og så videre. Ingenting blir "teit" i tekst, og husk at det kan være en løsning at vi også gjør noe av pensumet ditt muntlig, om det hjelper.

    Da ser jeg frem til "krise-innlegget", om lampene som ikke virker og modellen som måtte stå og vente og alt det der... :) Husk at det er disse tingene som skjer i virkeligheten også!

    SvarSlett