torsdag 31. januar 2013

OBS, glemt å oppdatere.

Heisann. Jeg har glemt å oppdatere bloggen ettersom hva jeg har drevet med. Jeg har i det siste tatt barne bilder, litt forskjellige. Så torsdagen den 17. januar så var jeg i kontakt med en fotograf som Per (lærer) ba meg snakke med ang mentor. Men av personlige grunner kunne han ikke være mentor får meg. Men en kjempe koselig var han, ville gjerne ta en titt på bildene mine fordet om.

Tirsdagen den 22. januar var jeg i studio på kvelds tid, da jeg tok bilder av en liten baby på 7-8 mnd og da på torsdagen var jeg avgårde får å levere disse bildene allerede. Siden jeg har glemt å blogge så har jeg nettopp funnet frem disse bildene igjen så kan dere få se resultatet av hva jeg har gjort i studio.





Denne fotoshooten gjorde jeg etter skolen som sagt, da jeg satte opp lysene med hjelp av Kamilla som test modell. Hun satte seg på huk, ca der babyen skulle være og jeg testet at kamera og lyset var satt opp bra sammen. Når det var gjort var det å vente på kunden, men dette gikk selvfølelig bra. Hra tatt bilder av datteren hennes like før jul.
Tok Bilder med forskjellige klær og sånt, det jeg synes egentlig var utfordringen var at jeg har ikke flere ideer om hva sånne små barn kan gjøre bortsett fra å sitte rolig eller ligge stille. Så jeg synes bildene blir veldig ensformige.
Så det er noe jeg føler jeg må jobbe med.

Ronja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar