torsdag 4. april 2013

En liten oppdatering på de siste ukene.

Heihei, nå er det lenge siden jeg har oppdatert skikkelig. Det er så dumt, men jeg glemmer virkelig at denne bloggen finnes. Så nå tenkte jeg dere skulle få en skikkelig oppdatering på hva som har skjedd den siste tiden. 

Jeg har fortsatt å jobbet med kalenderen, det er en gjeng som kom til meg og spurte om jeg kunne lage denne kalenderen. Så siden vi var så mange med på dette laget vi en liten facebook gruppe der all informasjon og inspirasjon bli lagt ut.  Modeller, biler og motorsykler er allerede funnet.  Revolvere, bukser, hatter og høy +++ masse mere er funnet frem. Og alle har en ide. Men på denne facebook siden, så legger alle inn noen bilder som de har som inspirasjon.


INSPOBILDER FRA DE ANDRE: ( Bildene kommer til å gå i wester'n-stil)


 
  


Vi har vært i kontakt med en bonde, og vi fikk lov til å ta bilder på gården hans den 1.mai. Det har vært den del arbeid før shooten, men det er mye å samle inn. Mange mennesker å holde kontakt med. Og ikke alle som kan og masse ting som ikke har gått helt som det skal. Men det er ca 8 bilder som kommer  på den første fotoshoten.

Den største utfordringen som kaldenderen er avhening av nå, det er at snøen går. Så vis snøen ikke har gått til den 1.mai, blir det utsatt.

Vi bestemte oss får å ha ett tidskjema den dagen fotoshooen skulle være så da har jeg satt opp det i dag. Det er ikke veldig utdypende, men det er hvertfall en oversikt over hvordan ting sånn ca kommer til å foregå.
Har sett en del på bilder, og mener det at siden det skal være ett bilde på hver side så da burde alle bildene bli tatt samme vinkel. Altså enten vannrett eller loddrett.

Da bestemte jeg at jeg ville ha loddrett, får jeg var inne på Iphoto og så litt hva de hadde å tilby så jeg tenkte litt mere på noe sånt som dette: 


- Ronja 


2 kommentarer:

  1. Hei Ronja.
    Du er i gang, det er superbra. Når jeg ser forslagsbildene som ligger ute på bloggen din, som du har fått av de andre, er ganske seksuelt farget. Har du noen tanker om dette - eller er du nå en ren produsent av et oppdrag der kunden får det nøyaktig som "han" vil? Fint å høre dine refleksjoner over dette.

    Ellers synes jeg det virker som om du er godt i gang, og ser at prosjektet absolutt er "stort nok". Her er det mange involvert, og det krever at du er streng og holder den røde tråden i prosjektet. Sørg for (det vet jeg du har gjort) at kommunikasjonslinjene minimeres slik at det blir mindre kokker og mindre søl. Stå på!!

    SvarSlett
  2. Hei Ronja.

    Nå var du veldig godt i gang med prosjektet ditt. Og her på bloggen må vi nok se at du fortsetter den gode trenden! Du laget et fin-fint prosjektdokument som du la inn her på bloggen, men hva skjer nå, etter første mars? Legger du inn bilder på bloggen din etterhvert som du tar dem, og vis frem hvordan du redigerer - før og etter-bilder. Bloggen teller mye, så det er viktig at du oppdaterer den ofte. Stå på!

    SvarSlett